اطلاعیه
وبلاگ دانشجویان پرستاری قائن سال 90 ورودی بهمن

بوی عیدی بوی گل بوی گلاب

سلام...سلام...سلام.سلامی به گرمی وجود پر انرژی همتون و روزهایی گرمی که در پیش داریم.اول از همه باید بگم دمتون گرم که به تهدید هایی که میشدین بی تفاوت بودین و باز هم کار خودتون رو کردین.به هر حال پیشاپیش عید و تعطیلات دلچسب عید رو به همتون تبریک میگم و آرزوی بهترین ها رو براتون دارم.راستی اگر اذیتتون کردم منو حلال کنید به جون خودم شوخی کردم ها

راستی تا یادم نرفته بگم که قسمت جزوات اساتید رو هم راه اندازی کردم.به دردتون می خوره

عید آمد و عید آمد       باز موسم عید آمد

عید بر همتون خوش نوروزتون پیروز هر روزتون نوروز خدانگهدار



نظرات شما عزیزان:

saeed arabi
ساعت2:14---24 اسفند 1390
میثم جون محسن راست میگه به حرفش گوش کنپاسخ:به کدوم حرفش گوش کنم؟؟؟؟

مناداوری نیا
ساعت11:12---20 اسفند 1390
مطمئن باشین همه حلالتون کردن ، قوچان از نظر مساحتی اندازه ی قاینه اما امکاناتش بیشتره و پاساژاش خیلییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییییی بیشتر از 2تا مغازه داره ، حداقل 3طبقه است . بیاین پشیمون نمیشین و خوشحال میشیم. جاهای تفریحی هم داره و در کل یه بار دیدنش بد نیست . موفق باشین
پاسخ:چشم انشاا...اگه مشکلی پیش نیاد حتما سر میزنیم.شما هم اگه این اطراف بیاین پشیمون نمیشین.راستی چون یه هکر تو وبلاگ بود نمیشد امکان دسترسی به بخش نظرات رو برای همه بزارم.خداروشکر الان این مشکل حل شده و همه امکان دسترسی به بخش نظرات بینندگان و مدیریت مطالب رو دارن.یعنی الان دیگه به راحتی می تونید مطلبتون رو ویرایش کنید و به نظراتی که براتون گذاشته میشه در همون بخش جواب بدید.


داوری
ساعت20:53---19 اسفند 1390
سلام آقای مسافر انتظار . عید شما هم پیشاپیش مبارک ، خیلی خوب شد که خودمون کلاس رو کنسل کردیم آخه دیگه نمیتونستم دوری از خانواده رو تحمل کنم . راستی چند دفعه حلالیت می طلبین ؟؟؟؟ حلالتون کردیم دیگه !!!!
پاسخ:خوشحالم که پیش خانواده اتون هستین.خب دیگه چی کار کنم خانم داوری با اینکه از همه معذرت خواستم ولی یه حسی بهم میگه ته ته دلشون هنوزم ناراحتن.به هر حال از این جور اتفاق ها تو هر کلاسی ممکنه پیش بیاد چون سلیقه ها مختلفه مهم متحد بودن بچه هاست که اونم خداروشکر فکر کنم در حد لازم عملی شده.راستی قوچان جاذبه گردشگری داره؟ شاید واسه تعطیلات یه سری به شهرتون زدیم.شما هم اگه بیاین گناباد جاذبه های تفریحی کم نمیبینید.به امید دیدار.موفق باشین


محسن فلاح
ساعت11:39---19 اسفند 1390
سلام عزیزم عید شماوتموم بچه ها پیشاپیش مبارک .ولی عید فرصت خوبیه یادبگیری دیگه از این شوخی ها نکنیپاسخ:چشم داش محسن نوکرت هم هستیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 18 اسفند 1386برچسب:,
ارسال توسط مسافر انتظار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 93
بازدید دیروز : 384
بازدید هفته : 618
بازدید ماه : 612
بازدید کل : 48330
تعداد مطالب : 358
تعداد نظرات : 372
تعداد آنلاین : 1



فال حافظ



استخاره آنلاین با قرآن کریم

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما
Pichak go Up

-_ !News _-