متن ادبی
وبلاگ دانشجویان پرستاری قائن سال 90 ورودی بهمن

از او که رفته نباید رنجی به دل گرفت آنکه دوستش داریم همه گونه حقی بر ما دارد حتی حق آنکه دیگر دوستمان نداشته باشد ، نمیتوان از او رنجی به دل گرفت بلکه باید تنها از خود رنجید که چرا باید آنقدر شایسته ی محبت نباشیم که دوست ما را ترک کند ...

و این خود دردی کشنده است... 

نویسنده:مناداوری نیا



نظرات شما عزیزان:

مسافر انتظار
ساعت17:39---23 اسفند 1390
ولی به نظر من هیچکس تو این دنیا لیاقت عشق و دوست داشتنو نداره.دنیایی که همش پر شده از آدم های فریبکار و دغل باز که به فکر خودشونن و تموم ارزش های انسانی رو زیر پا میزارن و به راحتی به خودشون اجازه توهین به همه افرادو میدن یا همین دنیایی که اینقدر جمله دوستت دارم توش باب شده و همه به جای اینکه به همدیگر بگن باهات میمونم میگن برات میمیرم نه به نظر من این دنیا ارزش هیچی رو نداره.به نظر من خانم داوری نیا درد کشنده تو این دنیا همین زندگی کردنه همینو بس

محمد امین
ساعت19:49---22 اسفند 1390
خواهش میکنم ولی بازم طبع نویسندگی دارین عیبی نداره مطالب خودتونم بذارین میثم با من
پاسخ: مطالب خودم خصوصیه ، نمیشه بزارم .
پاسخ:حالا چون شمایین اشکالی نداره در ضمن خصوصی یعنی چی؟نکنه شما هم برا شخص خاصی مطلب میزارین؟ که البته اونم به خودتون مربوطه ولی به هر حال اگه از این نوشته های خصوصی ما رو هم مستفیذ کنین ممنون میشیم
نخیر من واسه شخص خاصی مطلب نمیزارم .


داوری نیا
ساعت19:33---22 اسفند 1390
سلام آقای غلام زاده . عید شما هم پیشاپیش مبارک ، نه از خودم نبود ، متن های خودم رو نمیتونم بذارم تو وبلاگ. باید به جای نویسنده مینوشتم ارسال کننده ی مطلب ،واقعا شرمنده
پاسخ:چرا خانم داوری چه مشکلی پیش اومده؟فکر نکنم دیگه برای ارسال مطلب مشکلی باشه.لطفا اگه مشکلی هست بگین تا سریع رفعش کنم.
پاسخ:نه مشکلی نیست ، ممنون


محمد امین
ساعت19:05---22 اسفند 1390
افرین به شما با این طبع نویسندگی تون ...راستی از خودتون بود واقعا... عید م مبارک

بهمن
ساعت14:54---13 اسفند 1390
سلام خانوم داوری .
تصمیم گرفتیم که تو وبلاگ مطالب ادبی نذاریم . از همین رو اگه خواهان مطالب ادبی هستید به این وبلاگ سر بزنید
www.wailowl.loxblog.com


بهمن
ساعت21:54---9 اسفند 1390
سلام
جالب بود .لذت بردم
بازم مطلب بذارید خوشحال میشم
مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط منا داوری نیا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 203
بازدید دیروز : 135
بازدید هفته : 344
بازدید ماه : 338
بازدید کل : 48056
تعداد مطالب : 358
تعداد نظرات : 372
تعداد آنلاین : 1



فال حافظ



استخاره آنلاین با قرآن کریم

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما
Pichak go Up

-_ !News _-