اطلاعیه
وبلاگ دانشجویان پرستاری قائن سال 90 ورودی بهمن

سلام خدمت همه بروبچ پرستاری.دیدین یک ماه چه زود تموم شد.من که اصلا خوشم نیومد آخه مثل برق و باد گذشت به هر حال بازم درس ها شروع شد.پس به افتخار شروع مجدد دانشکده شعر زیر رو تقدیم میکنم فقط یادتون نره تا آخر با ریتم برین دست هم فراموش نشه:

نام آلبوم:شهر خرخون ها         خواننده:بییییب        دخل و تصرف:مسافر انتظار

ای بهار آسمون دارم میرم به خوابگامون داد میزنم ای آه ای آه ای آه

دارم میرم به خوابگاه دارم میرم به خوابگاه دارم میرم به خوابگاه دارم میرم به خوابگاه

عزیزم بهار میاد گل به سبزه زار میاد

دراومد جوونه ها دلم پر از بهونه ها

بعد از اون خرخونی ها استاد به من گفت که بیا استاد به من گفت که بیا

ای بهار آسمون دارم میرم به خوابگامون داد میزنم ای آه ای آه ای آه

دارم میرم به خوابگاه دارم میرم به خوابگاه دارم میرم به خوابگاه دارم میرم به خوابگاه

به هوای یار میرم وای که چه بی قرار میرم

به خدا خرخونم و به عشق اون دیار میرم

واسه ی بوی خوابگامون تنگه دلم تنگه دلم

واسه ی استادامون تنگه دلم تنگه دلم

ای بهار آسمون دارم میرم به خوابگامون داد میزنم ای آه ای آه ای آه

دارم میرم به خوابگاه دارم میرم به خوابگاه دارم میرم به خوابگاه دارم میرم به خوابگاه

میدونم از پنجره چه قدر قشنگه منظره

دوباره زنده میشه آناتومی،فیزیولوژی،بیوشیمی،اصول و فنون و خاطره

من یار مست بهار دست تو دست تو کوچه ها

یاد اون روزا بخیر که یادشون هم بدتره

ای بهار آسمون دارم میرم به خوابگامون داد میزنم ای آه ای آه ای آه

دارم میرم به خوابگاه دارم میرم به خوابگاه دارم میرم به خوابگاه دارم میرم به خوابگاه


بیا دست دست دست دست




نظرات شما عزیزان:

ابراهیم
ساعت15:32---5 ارديبهشت 1391
سلام بچه های پرستاری قاین . منم مثل شما پرستاری می خونم با این تفاوت که شما تو قاین اسیرید و من توی تربت حیدریه . البته من بچه قاینم . انتقالی گرفتم . شاید ترم دیگه در خدمتتون باشم .
پاسخ مسافر انتظار:قدمت به روی چشم عزیز دل منتظرت هستیم.فقط بگو چه ظوری انتقالی گرفتی ما هم بتونیم از این جا فرار کنیم


ابراهیم
ساعت15:32---5 ارديبهشت 1391
سلام بچه های پرستاری قاین . منم مثل شما پرستاری می خونم با این تفاوت که شما تو قاین اسیرید و من توی تربت حیدریه . البته من بچه قاینم . انتقالی گرفتم . شاید ترم دیگه در خدمتتون باشم .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 18 فروردين 1386برچسب:,
ارسال توسط مسافر انتظار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 343
بازدید دیروز : 135
بازدید هفته : 484
بازدید ماه : 478
بازدید کل : 48196
تعداد مطالب : 358
تعداد نظرات : 372
تعداد آنلاین : 1



فال حافظ



استخاره آنلاین با قرآن کریم

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما
Pichak go Up

-_ !News _-