چند مقاله زناشویی
وبلاگ دانشجویان پرستاری قائن سال 90 ورودی بهمن

چند مقاله جالب و بسیار مهم درباره زندگی زناشویی رو براتون آماده کردم.انشاا...که با خوندن این مقالات و با چشمی باز همسر آینده تون رو انتخاب کنید و در زندگی تون هم خوشبخت بشید.آخرش هم اگر دوست داشتید یه دعایی هم واسه من بکنید.

1-مقاله ای با عنوان آیا قصد ازدواج دارید؟

دانلود

2-مقاله جالب اولین قدم برای ازواج چیست؟

دانلود

3-مقاله کاربردی 70 موقعیت مهم برای شناخت نامزدتان

دانلود

4-این مقاله برای افراد بالای 18 سال هستش.از افراد زیر 18 سال خواهش میکنم که اون رو نخونن.انشاا...نوبت شما هم میشه البته اگر صبر داشته باشین و آتشی نباشین!

دانلود



نظرات شما عزیزان:

ماندانا
ساعت20:51---8 اسفند 1390
من موندم وبلاگ شما به چه امید زنده است واقعا هیچی ندارید
پاسخ انتظار:به امید این که در حال حاضر در روز بیش از 150 بازدید داریم!!!!!!!!!


مهندس عمران
ساعت22:06---7 اسفند 1390
وبلاگ خنکی دارین!!نظراتون خنک تر!!!!!!!!
پاسخ:این نظر شماست دوست عزیز و ما به نظرات همه احترام میذاریم. همین که نظر گذاشتین واسه ما ارزش داره. باز هم به ما سر بزن خوشحال میشیم.


یک موجود خبیث
ساعت11:43---11 دی 1390
من زیر18سالم.دانلود هم نمی کنم. اما به خاطر این حرفت دعا میکنم همه دانلودهات خراب شه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 10 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط مسافر انتظار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 137
بازدید دیروز : 135
بازدید هفته : 278
بازدید ماه : 272
بازدید کل : 47990
تعداد مطالب : 358
تعداد نظرات : 372
تعداد آنلاین : 1



فال حافظ



استخاره آنلاین با قرآن کریم

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما
Pichak go Up

-_ !News _-